Veelgestelde Vragen & Retourneren

Retourneren

Na het ontvangen van je bestelling, heb je 14 dagen het recht om aan mij door te geven dat je (een deel) van je bestelling wilt retourneren. Dit doe je door mij een e-mail te sturen met daarin je naam, adresgegevens, je ordernummer en welke producten je wilt retourneren. Het e-mailadres is amberkuipers@gmail.com.De producten moeten echter wel ongebruikt zijn en voor zover mogelijk in de originele verpakking terug worden gestuurd.

Gebruik het doosje waar de bestelling in bezorgd is of een vergelijkbaar doosje. Gebruik géén enveloppe, tenzij jouw bestelling in een enveloppe is verzonden. Eventuele gratis goodies of gratis producten die besteld zijn, dienen ook geretourneerd te worden. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling naar mij terug te sturen. Voeg een klein briefje toe, waarop je je naam of bestelnummer zet.

De kosten voor terugzending zijn voor jezelf. Verstuur je retourzending als brievenbuspakje en bewaar de track & trace code goed; dit is jouw bewijs van verzending. Het is niet mogelijk een product te ruilen. Het geld dat je voor de bestelling betaald hebt, krijg je z.s.m., maar uiterlijk binnen 30 dagen na het ontvangen van de geretourneerde producten terug. De oorspronkelijke verzendkosten worden alleen gestorneerd, wanneer de gehele bestelling geretourneerd wordt (algemene voorwaarden art. 6). Het retouradres is:

Koetjes & Kaartjes t.a.v. Amber Kuipers

Marktstaete 38, 5531 BP Bladel.

Ik heb besteld, maar geen bevestiging hiervan gehad. Hoe kan dit?

Waarschijnlijk heb je een typfoutje gemaakt toen je het e-mailadres invulde. Ook kan het zijn dat de bevestiging is dan waarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen dus kijk daar even. Vind je ook daar geen bevestiging, dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling gewoon is doorgekomen en z.s.m. wordt verzonden. Twijfel je, dan mag je altijd mailen.

Verzending

Bestel je voor 12 uur op een werkdag en betaal je via Ideal dan wordt je bestelling mééstal diezelfde dag nog verzonden.  Betaal je via overschrijving dan verstuur ik je bestelling z.s.m. nadat jouw betaling op mijn rekening staat. Je bestelling wordt in ieder geval binnen 3 werkdagen verzonden (nadat de betaling binnen in), tenzij er een andere levertijd staat aangegeven bij een product dat je besteld hebt.

Let op: bestel je naast een product met een levertijd nog andere producten, dan geldt de levertijd van het product met de levertijd voor de gehele bestelling.

Track & Trace zegt dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks gehad?

Dit komt regelmatig voor en vrijwel altijd wordt een bestelling op een later moment alsnog bezorgd, mits het adres klopt. Heb je na 7 werkdagen nog niks ontvangen, neem dan contact met me op, zodat we het kunnen oplossen.

Ik heb mijn bestelling reeds betaald, maar toch krijg ik een factuur gemaild. Hoe zit dit?

Wanneer je iets online bestelt, krijg je altijd een factuur. Het is eigenlijk hetzelfde als het bonnetje dat je in de winkel krijgt. Een factuur betekent dus niet per se dat je nog iets moet betalen. In de factuur staat ook aangegeven dat de betaling voldaan is en dat er geen openstaand bedrag is.

Waar laat jij je producten drukken?

Informatie over drukkers en leveranciers deel ik helaas niet.

Maak je je producten zelf?

Ik ontwerp de kaarten zelf, maar ik laat ze door een professionele drukker afdrukken. Op die manier zijn de producten van de beste kwaliteit! .

Waar draait jouw webshop op?

Mijn webshop draait op WooCommerce .

 

Ik heb een vraag of suggestie, hoe kan ik je bereiken?

De makkelijkste en snelste manier om me te bereiken is via e-mail. Het e-mailadres is amberkuipers@gmail.com. Gebruik liever geen Twitter, Facebook of Instagram, want dan is er een kans dat ik het over het hoofd zie.

Waar koop jij je vloeipapier en brievenbusdoosjes? Waar laat jij je producten drukken?

Dit soort informatie deel ik niet, omdat je via Google een heel eind komt. Daarnaast weet jij het best wat jij zoekt en belangrijk vindt. Daarom denk ik dat je zelf het best op zoek kunt gaan naar leveranciers en een drukker.

Welke foto’s gebruik jij zelf voor de invulboeken?

Ik gebruik de squares en mini squares van Hema.

Wil je producten voor goodiebags sponsoren?

Deze vraag krijg ik meerdere malen per week al dan niet per dag.  Helaas kan ik niet aan alle verzoeken voldoen. Koetjes & Kaartjes steunt verschillense goede doelen, maar dit is vrijwel altijd op eigen initiatief. Omdat ik er vanuit ga  je zo voldoende geïnformeerd te hebben, worden dergelijke mails meestal niet beantwoord.