Veelgestelde Vragen

Hoe zien de invulboeken er van binnen uit?

Bij ieder product in de shop vind je uitgebreide beschrijving met alle specificaties. Daarnaast vind je er foto’s van de complete binnenkant die je kunt bekijken. Zo weet je precies waar je aan toe bent!

Ik wil iets retourneren, is dit mogelijk?

Ja, dit is mogelijk. Kijk hier voor alle informatie over retourneren.

Ik heb besteld, maar geen bevestiging hiervan gehad. Hoe kan dit?

Waarschijnlijk heb je een typfoutje gemaakt toen je het e-mailadres invulde. Ook kan het zijn dat de bevestiging  in je spamfolder terecht is gekomen dus kijk daar ook even. Vind je ook daar geen bevestiging, dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling gewoon is doorgekomen en z.s.m. wordt verzonden. Bij twijfel mag je altijd mailen.

Track & Trace zegt dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks gehad?

Dit komt regelmatig voor en vrijwel altijd wordt een bestelling op een later moment alsnog bezorgd, mits het adres klopt. Heb je na 7 werkdagen nog niks ontvangen, neem dan contact met me op, zodat we het kunnen oplossen.

Het komt echt ook voor dat er een foutief adres is doorgegeven bij het bestellen. Controleer dit eerst en neem dan contact met me op. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.

Ik heb mijn bestelling reeds betaald, maar toch krijg ik een factuur gemaild. Hoe zit dit?

Wanneer je iets online bestelt, krijg je altijd een factuur. Het is eigenlijk hetzelfde als het bonnetje dat je in de winkel krijgt. Een factuur betekent dus niet per se dat je nog iets moet betalen. In de factuur staat ook aangegeven dat de betaling voldaan is en dat er geen openstaand bedrag is.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestel je voor 11.30 uur op een werkdag en betaal je via Ideal dan wordt je bestelling mééstal diezelfde dag nog verzonden.  Betaal je via overschrijving dan verstuur ik je bestelling z.s.m. nadat jouw betaling op mijn rekening staat. Je bestelling wordt in ieder geval binnen 3 werkdagen verzonden (nadat de betaling binnen in), tenzij er een andere levertijd staat aangegeven bij een product dat je besteld hebt. Bestel je naast een product met een levertijd nog andere producten, dan geldt de levertijd van het product met de levertijd voor de gehele bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik korting met terugwerkende kracht krijgt?

Nee, helaas zijn kortingscodes niet met terugwerkende kracht geldig.

Is het mogelijk om mijn bestelling later te versturen dan de aangegeven levertijd?

In principe niet. Wil je dit wel dan is het aan te raden om eerst contact met me op te nemen.

Waar laat jij je producten drukken?

Informatie over drukkers en leveranciers deel ik helaas niet.

Maak je je producten zelf?

Ik ontwerp de kaarten zelf, maar ik laat ze door een professionele drukker afdrukken. Op die manier zijn de producten van de beste kwaliteit! .

Waar draait jouw webshop op?

Mijn webshop draait op WooCommerce .

Ik heb een vraag of suggestie, hoe kan ik je bereiken?

De makkelijkste en snelste manier om me te bereiken is via e-mail. Het e-mailadres is amberkuipers@gmail.com. Gebruik liever geen Twitter, Facebook of Instagram, want dan is er een kans dat ik het over het hoofd zie.

Waar koop jij je vloeipapier en brievenbusdoosjes? Waar laat jij je producten drukken?

Dit soort informatie deel ik niet, omdat je via Google een heel eind komt. Daarnaast weet jij het best wat jij zoekt en belangrijk vindt. Daarom denk ik dat je zelf het best op zoek kunt gaan naar leveranciers en een drukker.

Welke foto’s gebruik jij zelf voor de invulboeken?

Ik gebruik de squares en mini squares van Hema.

Wil je producten voor goodiebags sponsoren?

Deze vraag krijg ik meerdere malen per week al dan niet per dag.  Helaas kan ik niet aan alle verzoeken voldoen. Koetjes & Kaartjes steunt verschillense goede doelen, maar dit is vrijwel altijd op eigen initiatief. Omdat ik er vanuit ga  je zo voldoende geïnformeerd te hebben, worden dergelijke mails meestal niet beantwoord.